'Defensa el teu dret a pensar, perquè fins i tot pensar de manera errònea es millor que no pensar´
Ningu t'ha de impidir la teva manera de pensar ni la teva opinio, encara que no tinguis raó no t'han de jutgar. També que has de pensar en les coses perqué si no penses no aconsegueixes res.
La foto és molt original i a més a més has argumentat la frase. Sobretot continua pensant i reflexionant.
ResponderEliminar