Sobre mi
Els meus pares estan separats, quan era més petita viviaa Les Franqueses amb la meva mare i a Parets amb el meu pare, ara actualment els dos viuen a Parets. També tinc dos germans, un de 18 anys i l'altre de 9 i juga a futbol en el Español.
Des dels 5anys faig ball però ja el més pasat em vaig desapuntar perquè ja m'havia cansat, ara de vegades vaig a correr amb les meves amigues o amb la meva mare i de vegades també a nadar a la piscina pero ja no anem tant. Des dels 4 anys vaig a esquiar amb la meva familia i m'agrada molt perquè m'ho paso bé i també paso bons moments familiars.
Entre semana vaig al institut i per les tardes vaig a angles o faig deures i els divendres, dissabte i diumenge surto amb els meus amics i amigues, llavors aprofito per els caps de setmana fer els deures al matí.
M'agrada molt comprarme coses, a final de mes sempre que puc em compro coses amb la meva mare. També m'agrada molt escoltar musica, sempre per fer deures, dutxar-me o qualsevol cosa em poso musica de fons, m'agrada el reaggeton.
A la meva vida vull...
1. Que la meva familia estigui bé
2. Que el meeu germà petit tingui un bon futur jugant a l'Español
3. Ser sempre feliç
4. Tenir un bon futur
5. Viatgar molt
6. Que em vagin bé els estudis
7. Que aconsegueixi el que em proposo
8.Anar a un concert del anuel
9. Formar una familia bonica
10. No perdre amistat amb les meves amigues actuals
Bones prioritats a la vida, menys la música reggeaton!!!
ResponderEliminar